درباره ما
این وبگاه ، دیگر به روز نمیشود ! انشاءالله در سنگری دیگر فعالیت خواهیم کرد .
خانه
دوستان
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
بازدید کنندگان : 480559
تعداد نوشته ها : 171
دیدگاه ها : 1897
PageRank
Rss
لوگوی حمایتی
Zion
تکاوران جنگ سایبر
استفاده از مطالب این پایگاه تنها در صورت ذکر یک صلوات ، به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) بلامانع می‌ باشد

هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.
همواره دفاع ملت ها از سرزمین های خویش الهام بخش هنرمندان متعهد و مسئول بوده است. با نگاهی کوتاه به عرصه های مختلف هنری ـ ادبیات، سینما، نقاشی، موسیقی و غیره ـ می توان دریافت که بهترین و برترین آثار متعلق به جنگ های دفاعی و مقدس است. بر این اساس دفاع مقدس ما نیز منبع سرشار و پایان ناپذیری برای خلق آثار هنری برتر و متعهد است. اگر بخواهیم صحنه های به یاد ماندنی جنگ و دفاع مقدس برای تمام نسل ها و عصرها ماندگار بماند باید آن رشادت ها، شهادت ها و جانبازی ها را در قالب های مختلف هنری درآوریم. نسل های بعد باید بدانند که برای حفظ این سرزمین چه عزیزانی جان و مال خویش را در طبق اخلاص نهاده اند و این مهم میسّر نمی شود مگر اینکه درباره جنگ فیلم های برتر، شعرهای پرمحتوا، داستان های پرشور و نقاشی های پرجاذبه ساخته و پرداخته شود.
اما این روزها ودر ایام هفته دفاع مقدس شاهد آن هستیم که رسانه ملی که باید نقش اصلی و اساسی در تبلور و تبیین رشادت ها، شهادت ها و جانبازی ها ی دفاع مقدس را داشته باشد با پخش فیلم ها و برنامه های تکراری و غیر تولیدی سعی در پر کردن وقت مردم و گذراندن هفته دفاع مقدس دارد. اما تاسف بار تر آنجا است که در جایی هم که رسانه ملی خواسته است فیلمی جدید و به اصطلاح به روز درباره دفاع مقدس تولید نماید اقدام به ساخت فیلم فارسی و طنز آن هم در مورد دفاع مقدس نموده است که جای تامل بسیار دارد و ما هم اکنون شاهد پخش فیلمی تلویزیونی بی مایه و بدون رعایت ظرافتهای عرصه دفاع مقدس و طنز با نام " جاسم به جبهه می‌رود-از شبکه تهران هستیم . 
انحراف این فیلم از ارزشهای ملی و دینی دفاع مقدس به خوبی از نام این فیلم که به سبک فیلم های فارسی "... به تهران می رود" و دیگر فیلم فارسی هایی این چنین نام گذاری شده است به خوبی آشکار می باشد و سئوالی که در ذهن مخاطب فهیم و آگاه پس از تماشای این فیلم فارسی دفاع مقدس باقی خواهد ماند این است : به کجا چنین شتابان!؟


شنبه 1389/7/3 15:56
X